کسب و کار, مارکتینگ

افزایش فروش، مهمترین چالش پیش روی بیزینس ها

شما در هر مرحله از کسب و کارتان باشید، برای افزایش فروش نیاز به آموزش دیدن، مشاوره گرفتن و راهنمایی در زمینه مارکتینگ دارید. حتی اگر گمان می کنید فروش خوبی دارید، ممکن است مجبور باشید بر اساس نیاز های روز نحوه فروش و ارائه تان را تغییر دهید و یا به روز رسانی کنید. اگر این کار را نکنید فروشتان کاهش می یابد و به تدریج دچار ضرر مالی و حتی معنوی می شوید. امروزه سرعت تغییر نیازهای بازار و شیوه های مارکتینگ بسیار بالاست. پس سعی کنید از این تغییرات جا نمانید.

 

واضح است که شما به عنوان یک مدیر شرکت یا سازمان، چالش ها و دغدغه های بسیاری دارید. همه این دغدغه ها در نهایت یک هدف مشخص را دنبال می کنند: افزایش درآمد و فروش. اما لازم است برای هر چالش راه حلی جداگانه و متفاوت پیدا کنید. شرکت توسعه کسب و کار اسپرسو با برگزاری دوره افزایش فروش ویژه شرکت ها به شما هر آنچه برای افزایش فروش برندتان به آن نیاز دارید را به شما آموزش می دهد.

در این مقاله 5 نمونه از چالش هایی که ممکن است با آن رو به رو شوید را بیان می کنیم.

 

1. چرا دیگر فروشمان مثل قبل نیست؟

عدم موفقیت در فروش می توان دلایل متعددی داشته باشد. برای مثال ممکن است محصول یا خدمات شما دیگر نمی تواند نیاز بازار را برآورده کند و محصول یا خدمتی دیگر جایگزین آن شده است. یا ممکن است در نحوه ارائه آن به بازار هدف، دچار اشکال هستید. حتی گاهی ممکن است در برنامه ریزی های سازمانی برای افراد و امکانات در دسترس تان، نیاز به اصلاح دارید.

 

2. هنوز رفتار مشتریان برایمان غیرقابل پیشبینی است

شما به عنوان یک مدیر موفق باید بتوانید رفتارشناس خوبی باشید. شخصیت افراد و سازمانهای دیگر را پس از چند دقیقه بحث و گفت و گو تشخیص دهید و بدانید این فرد یا سازمان شما را به اهداف دلخواهتان نزدیک می کند یا خیر. یکی از مهمترین دلایل عدم پیشرفت و افزایش فروش بیزینس ها همین عدم شناخت کافی و عدم توان پیشبینی رفتار مشتریان و کارفرمایان است.

 

3. چه کنیم کسب و کارمان از فروپاشی در امان بماند؟

در مرحله ای که کسب و کار شما رو به نابودی است، قطعا نیاز به تغییر استراتژی دارید. در این مرحله باید بازاریابی مناسبی انجام دهید که نیازمند دانش تخصصی است. شاید حتی مجبور باشید هزینه هنگفتی را پرداخت کنید تا از نابودی کسب و کارتان جلوگیری کنید.

 

4. چگونه از رقبا بهتر بفروشیم؟

در هر جایگاهی از بیزینس که باشید، چه یک کسب و کار کوچک باشید و چه یک کمپانی بزرگ، همواره نیاز به مزیت رقابتی جدید برای افزایش فروش دارید. اگر این کار را نکنید بیزینس شما محکوم به شکست است. برای مثال باید سایتی حرفه ای داشته باشید یا در فضای سوشال فعالیت بهتری از رقبایتان داشته باشید. رقبای شما در حال پیشرفت و بزرگ شدن هستند. پس باید بتوانید محصول یا خدماتتان را به روز کنید. اگر دقت کرده باشید حتی برندهای مطرح جهانی مانند بنز هم همواره درحال نوسازی و ایجاد مزیت های جدید هستند که برند دیگری نتواند جایگاهشان را تسخیر کند.

 

5. چالش های منحصر به فرد کسب و کارمان را چه کنیم؟

هر بیزینسی ممکن است با چالش هایی رو به رو شود که منحصر به همان شرکت و یا سازمان است. شما به عنوان یک مدیر ممکن است همواره به این چالش های جدید بر بخورید که نمونه اش را تا به حال ندیده اید. حل این گونه مسائل تنها با مشاوره با افراد آموزش دیده و با تجربه در زمینه مارکتینگ و برندینگ امکان پذیر است.

در تمامی این شرایط و مشکلات، شما 2 راه دارید. یا باید سراغ کتاب ها و منابع  متعددی بروید که شما را راهنمایی کنند و آموزش دهند، یا نیاز به یک مشاور متخصص دارید که راه درست را به شما نشان دهد و شما را از ضرر بیشتر نجات دهد.

 

اگر زمان کافی مطالعه برای حل این چالش ها را ندارید و تمامی این راه حل ها را یکجا می خواهید، پیشنهاد می کنیم از یک دوره آموزشی جامع و کاربردی استفاده کنید. شرکت توسعه کسب و کار اسپرسو، دوره افزایش فروش ویژه شرکت ها و سازمان ها را در شهر مشهد برگزار می کند.

با شرکت در این دوره، فروشتان به صورت 100% تضمینی افزایش می یابد. در صورتی که فروش شما حداقل 50% افزایش پیدا نکرد، کلیه مبلغی که برای دوره پرداخت نمودید، به شما بازگردانده می شود. تمامی چالش هایی که ذکر شد، به علاوه چندین موضوع مهم و کاربردی در بیزینس ها، در این دوره آموزش داده می شود. در انتهای این دوره آموزشی نیز، یک ورکشاپ 2 ساعته برای رفع اشکال شما برگزار خواهد شد.

 

برای شرکت در این دوره فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *