بازاریابی, کسب و کار

چرا مشاوره راه اندازی کسب و کار؟

فرض کنید برای راه اندازی کسب و کار خود 300 میلیون تومان سرمایه دارید. آیا می‌دانید چطور برای سرمایه تان برنامه ریزی کنید تا این سرمایه از بین نرود؟ می‌دانید رقبای شما چگونه مشتریان خود را پیدا می‌کنند؟ می‌دانید چگونه و با چه سازمان هایی می‌توانید همکاری کنید تا ارتباطات بیشتر و درنتیجه سود بیشتری داشته باشید؟ اینها مسائل بسیار مشهمی هستند که اگر به آن توجه نکنید ممکن است به راحتی سرمایه تان را از دست بدهید. مشاورین کسب و کار اسپرسو این امکان را برای شما فراهم آورده‌اند که با جلسات مشاوره به صورت حضوری و آنلاین در مشهد، هر آنچه لازم است را برای راه اندازی بیزینستان بدانید و انجام دهید. اسپرسو با شفافیت و صداقت کامل به شما مشاوره می‌دهد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به دستاورد و سود دلخواه‌تان می‌رساند. ارائه خدمت مشاوره اسپرسو دارای ضمانت می باشد.

شما دقیقا از یک مشاور کسب و کار چه می‌خواهید؟

مشتری های شما چه کسانی هستند؟

یک مشاور بیزینس متخصص باید در زمینه بازاریابی، مدیریت و رفتارشناسی تبحر کافی داشته باشد تا بتواند پرسونای دقیقی از مشتری به شما ارائه دهد. شما برای موفقیت بیزینس تان می‌توانید با مشاورین اسپرسو تماس بگیرید. آن‌ها بهترین آنالیز کسب و کار را به شما ارائه می‌دهند.

  • ارائه پر سود: 

مشاوره در اسپرسو درنهایت منجر به انتخاب بهترین بستر برای ارائه محصول یا خدمات شما می‌گردد. این بسترها می‌توانند شامل راه اندازی اصولی کسب و کار، سایت فروشگاهی یا شرکتی، فروش حضوری، یا شبکه های اجتماعی باشند.

  •  چه برنامه ای برای کار شما بهتر است؟ 

در جلسه های مشاوره برنامه و چشم انداز کاری شما به وسیله آنالیز هایی در زمینه های مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ ، تدوین بوم کسب و کار ، تقویم محتوایی و … به طور دقیق و تخصصی صورت می پذیرد.شما دقیقا باید بدانید چه می کنید، چگونه کار می‌کنید و قرار است چه زمانی کسب و کارتان به نتیجه مطلوب برسد.

  • شبکه قوی بسازید: 

مشاورین حرفه‌ای شبکه ارتباطی قوی و گسترده ای از سازمان هایی دارند که می‌توانید در بیزینس‌تان از کمک و همکاری با آنها بهره‌مند شوید.مشاورین اسپرسو این ارتباطات رادر اختیارتان قرار می دهند تا سرعت پیشرفت تان از بیشتر شود.

  • راست هستیم: 

این روزها مشاوری که با صداقت و روراستی درمورد بیزینس تان اظهار نظر کند بسیار برای شما ارزشمند خواهد بود، چرا که این واقع بینی و شفافیت احتمال شکست شما و از بین رفتن سرمایه تان را به حداقل می‌رساند.

  • ارزشش را دارد: 

با وجود اینکه هزینه برای مشاوره نوعی سرمایه گذاری برای بیزینس شما به حساب می‌آید، با این حال شما باید این هزینه را به حداقل برسانید. مشاوری را برای کسب و کارتان انتخاب کنید که به صرفه ترین هزینه را نسبت به خدماتی که ارائه می دهد داشته باشد. مطمئن شوید که این خدمات ارزش این هزینه ای که می‌پردازید را دارند.

  • همراهتان هستیم: 

تمامی مواردی که گفته شد می‌تواند تضمینی بر موفقیت کسب و کار شما باشد. یک مشاور حرفه ای و خوب علاوه بر این موارد باید بتواند این تضمین را به شما بدهد تا مورد اعتماد شما واقع گردد. این مشاور باید در طول مسیر کاری ،کنار شما و همراهتان باشد و از خطاهای احتمالی شما پیشگیری کند.تبدیل

ما در اسپرسو مسیر دشوار راه اندازی کسب و کار را برای شما آسان خواهیم کرد.

جهت دریافت مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *