کسب و کار, وب

اهمیت وجود سایت برای کسب و کار

اهمیت وجود سایت

شاید همیشه از خودتان بپرسید چرا داشتن سایت با وجود فروش خوب در اینستاگرام یا فروش حضوری در فروشگاه لازم است؟

در این مقاله شما را متقاعد خواهیم کرد که وجود سایت با کیفیت نه تنها ضروری است، بلکه تاثیر فوق العاده ای بر روی افزایش فروش شما خواهد داشت.

1_ دسترسی آسان به محصول:

برای خرید یک کحصول یا استفاده از خدمات، دسترسی به سایت بسیار آسان تر از دسترسی به پلتفرم هایی مانند اینستاگرام است.

خود را جای یک مشتری بگذارید که می‌خواهد از پیج اینستاگرام شما محصولی مثل لباس را خریداری کند. ابتدا وارد پیجتان میشود و نمونه کارهایی که پست کردید را می‌بیند. حالا سوالی برایش پیش می‌آید که آیا این لباس موجود است؟ آیا در صورت عدم موجودی دوباره شارژ می‌شود؟ چه زمانی شارژ می‌شود؟ چگونه می‌توانم قبل از اتمام مجدد آن را خریداری کنم؟ تمامی این ها سوالاتی است که احتمالا پیدا کردن آن در پیج بیش از نیم ساعت وقت شمارا بگیرد. به خصوص اگر جوابی برای آن پیدا نکنید باید به دایرکت پیج مراجعه کرده و سوالات خود را بپرسید. به علاوه اینکه فروشنده یا پشتیبانی چه زمانی به شما پاسخ بدهد مشخص نیست. مخصوصا در ایام تعطیل یا ساعات غیر کاری ممکن است اصلا پاسخی دریافت نکنید.

حالا تصور کنید همین محصول را از یک سایت فروشگاهی با کیفیت خریداری می‌کنید. شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز تنها در عرض 5 دقیقه نام محصول را سرچ کنید، رنگبندی و سایزبندی کامل محصول را مشاهده کنید، نمونه های مشابه پیشنهادی آن را ببینید، از موجودی ها مطلع شوید و سفارش خود را به آسانی انتخاب نمایید و با اتصال به درگاه پرداخت آنی سفارشتان را ثبت کنید. علاوه بر این می‌توانید نظرات دیگر مشتریان را نیز بخوانید و تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

2_ افزایش اعتبار برند:

شما می‌توانید امکاناتی را در سایت فروشگاهی و شرکتی خود قرار دهید که باعث اعتمادسازی نسبت به برندتان و در نتیجه افزایش اعتبار برند شود. از جمله اخذ درگاه نماد الکترونیک، اخذ درگاه سامان‌دهی، صفحه تماس با ما که پل ارتباطی همیشگی میان شما و مشتریان است، صفحه درباره ما که باعث می‌شود مشتریان از شما و داستان کسب و کار و هدف برندتان بیشتر بدانند و بهتر به شما اعتماد کنند و…

3_ بستر امن:

شما به عنوان صاحب کسب و کار ترجیح میدهید کسب و کار خود را در فروشگاه و ملک شخصی دیگر قرار دهید یا در ملک خود کسب و کاری را شروع کنید که همه چیز در آن متعلق به شماست؟

در مورد اول شما اختیار بستر فروشگاهی خود را ندارید و تحت تاثیر و فرمان و الگوریتم صاحب بستر مثل اینستاگرام هستید. برای مثال اگر روزی اینستاگرام تصمیم بگیرد الگوریتم خود را تغییر دهد شما ناچارید طبق الگوریتم آن رویه تولید محتوا خود را تغییر دهید. اگر اینستاگرام دچار باگ شود تا زمان درست شدن و رفع ایرادات کسب و کار شما در فضای مجازی عملا بلااستفاده می‌شود. اما با داشتن یک سایت فروشگاهی شما تمام و کمال صاحب اختیار فضای سایتتان هستید. تمامی الگوریتم ها، امنیت و شیوه ارائه در سایت فروشگاهی مختص خودتان است. علاوه بر این هر زمانی می‌توانید سایتتان را به روز و مدرن کنید.

4_امکانات بی نظیر:

سایت های فروشگاهی دارای امکانات زیادی هستند که شبکه های اجتماعی از آنها بی بهره اند. مثلا انبارداری( ظرفیت انبار را به شما نشان داده و شمارا از موجودی ها به صورت دقیق مطلع می کند.) امکانی است که یک سایت می‌تواند برای شما فراهم کند. در این صورت با یک هزینه معقول شما از هزینه های اضافی و هنگفت برای نرم افزارهای انبارداری بی نیاز خواهید شد. این تنها یک مورد از امکاناتی است که سایت فروشگاهی در اختیار شما می گذارد. از دیگر امکانات سایت می‌توان به نمایش مجموع سبد خرید، نمایش ترتیب محصولات بر اساس پرفروش ترین، جدیدترین و…، قابلیت نمایش لیست علاقه مندی برای مشتری و ده ها مورد دیگر که سایت شما را به یک فضای خاص و جذاب برای مشتریان تبدیل می ‌کند.

تمامی امکانات گفته شده با تضمین قیمت سایت فروشگاهی به شما ارائه میشود تا با اعتماد کامل از خدمات طراحی سایت فروشگاهی اسپرسو در مشهد استفاده کنید. با وجود این امکانات و مزایای گفته شده، کسی وجود ندارد که نخواهد با یک هزینه معقول برای سایت، فروش خود را چندین برابر کند. شما نیز می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاع بیشتر و دقیق تر به قسمت مشاوره سایت بروید و درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *