کسب و کار, وب

سایت شرکتی، پرستیژ نوینی از سازمان شما

شرکت ها و سازمان ها برای دستیابی به سودهای بیشتر همواره برنامه های متنوعی دارند. داشتن سایت مدرن برای شرکت و سازمان شما، یعنی شما حرفه ای هستید. یعنی میدانید که دارید چه میکنید و برای تمام فعالیت ها و هزینه های شرکتتان برنامه مشخصی دارید. شما میتوانید خودتان طراحی سایت را آموزش ببینید و به شیوه دلخواه خود انجام دهید. اما ممکن است زمان کافی برای این کار نداشته باشید. به همین دلیل اسپرسو سایت شرکتی مدرن شما را به حرفه ای ترین شکل ممکن برایتان طراحی و اجرا میکند. هزینه کردن به روی سایت برای شرکت شما یک سرمایه گذاری پر سود است. چرا و به چه دلیل؟

نمای بیزینس شما در یک چشم بهم زدن

هر مخاطبی وارد سایت شما میشود، با دیدن صفحه نخست سایتتان در یک نگاه پی به اصالت بیزینس شما خواهد برد. یک معرفی کوتاه، منو نامحدود، ایجاد صفحات جدید و ویرایش صفحات موجود و… از قابلیت هایی است که با مدیریت آنها میتوانید این اصالت و حرفه ای بودن را به مخاطبتان القا کنید.

نوشته های نامحدود

شما میتوانید متون و مقالات را در سایت خود با دست باز مدیریت کنید. زمانبندی انتشار متن، فرمدهی متن به شکل دلخواه، امکان ایجاد ارتباط میان مطالب سایت و دسته بندی آنها از جمله قابلیت های فراوانی است که میتوانید در سایت شرکتی از آنها استفاده کنید.

جلوه بصری

قابلیت هایی که در سایت شرکتی برای جلوه بصری در اختیار شما قرار میگیرد بسیار فراوان است. از طرفی برای مخاطبان و مشتریانتان نیز تجربه خوبی به ارمغان می آورد. از جمله این قابلیت ها میتوان به اسلایدر های انیمیشنی، قابلیت استفاده از عکس، ویدیو و صوت در بخش های مختلف، دسته بندی تصاویر در گالری سایت و تغییر سایت و حجم فایل ها برای آپلود بهتر اشاره کرد.

ارتباط خوب با مشتریان، رمز موفقیت

ویژگی های فراوانی برای ارتباط خوب و موفق با مشتریانتان در اختیار شما قرار دارد. ویژگی هایی مثل سیستم ضد اسپم، ارسال ایمیل به مدیر سایت درصورت ثبت دیدگاه جدید و مدیریت نمایش نظرات روی سایت. ارتباط بهتر با مشتریان، یکی از شروط اصلی موفقیت بیزینس شماست. این ارتباط باعث میشود مشتریانتان به مشتری ثابتتان تبدیل شوند. چرا که شما را به عنوان یک بیزینس حرفه ای و اصولی می شناسند.

واکنشگرا باشید

سایتی که واکنشگرا یا اصطلاحا رسپانسیو باشد، یعنی مشتریان شما با هر دستگاه و هر مرورگری که آن را باز کنند، میتوانند تجربه خوبی از استفاده از آن سایت داشته باشند. شاید دیده باشید که با تلفن همراهتان وارد سایتی شده و با کمی گشت و گذار در سایت، گیج و سردرگم میشوید. ریسپانسیو کردن سایت این معضل را حل کرده و باعث میشود کاربر راحتتر از سایت شما استفاده کند. در نتیجه این تجربه لذت بخش، افزایش فروش را به همراه خواهد داشت.

تمامی مواردی که گفته شد، به علاوه بسیاری از امکانات دیگر مانند امنیت سایت، سئو و دامنه و هاست یک ساله برای شما وجود خواهد داشت تا به شیوه ای نوین، شرکت خود را ارائه دهید. برای ثبت سفارش سایت شرکتی خود کافیست روی این لینک کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *