کسب و کار, مارکتینگ

سایت فروشگاهی، جلوه ای مدرن از کسب و کار شما

این روزها نیاز به یک سایت فروشگاهی مدرن در همه کسب و کارها احساس میشود. شرایط زندگی همه ما به سمتی پیش میرود که زمان کمتری را میتوانیم برای خرید در بازارها سپری کنیم. به همین علت نیاز داریم در کمترین زمان ممکن بهترین محصول دلخواهمان را ببینیم، بپسندیم، مقایسه کنیم و بخریم. فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده اند تا فرآیند خرید را برایمان آسان کنند.

سایت فروشگاهی و مزایای بیشمار

داشتن سایت فروشگاهی به اندازه ای برای یک صاحب کسب و کار و فروشنده، مزیت و سود دارد که در این مقاله نمیگنجد. اما تعدادی ازین مزایا که اسپرسو در اختیار شما قرار خواهد داد را در اینجا برای شما آورده ایم تا بیشتر با جنبه های مثبت آن آشنا شوید. شرکت اسپرسو تمامی نیازهای شما و مشتریانتان از یک فروشگاه اینترنتی را میداند. تیم حرفه ای طراحی سایت اسپرسو، این فروشگاه مدرن را با امکانات کامل به شما ارائه خواهد داد.

محصولاتتان را طبقه بندی کنید

شما در سایت فروشگاهی که ما به شما ارائه میدهیم، این امکان را خواهید داشت که محصولات متنوع خود را دسته بندی کنید. ظرفیت منو محصولات شما نامحدود خواهد بود. حتی در صورت تمایل میتوانید آیتمی را به دسته ای دیگه منتقل کنید و تغییرات دلخواهتان را ایجاد کنید.

بگذارید مشتری با شما ارتباط بگیرد

کاربران سایت شما میتوانند نظراتشان را درباره هر محصول به اشتراک بگذارند. آن ها میتوانند هر سوالی در رابطه با خرید محصول مورد نظرشان در چت آنلاین بپرسند. سوالات مشتریان شما در اسرع وقت و 24 ساعته پاسخ داده خواهد شد. حتی در روزهای تعطیل. این امکانیست که در فروشگاه های حقیقی وجود ندارد.

همچنین قابلیت شناسایی و پاک کردن کامنت های ربات ها و اسپم در سایت شما وجود خواهد داشت.

همه جا با کیفیت باشید

قابلیت واکنشگرا یا رسپانسیو بودن، به سایت شما این امکان را خواهد داد که مخاطب چه در تلفن همراه و چه در کامپیوتر، بتواند تجربه کاربری خوبی در استفاده از سایت شما داشته باشد. درنتیجه، سایتتان را به خاطر میسپارد و تبدیل به مشتری دائمی شما خواهد شد.

امنیت بالا

نا امنی هایی که در ارتباط با فروشگاه شما در اینترنت وجود دارد، آتش سوزی یا سرقت کالایتان نیست، بلکه هک شدن سایتتان یا از دسترس خارج شدن سایت و یا اطلاعاتتان است. اما جای نگرانی نیست، ما امنیت سایتتان را به قدرتمندترین شکل ممکن برایتان تامین میکنیم و احتمال آسیب دیدن سایت شما و اطلاعاتش را به حداقل خواهیم رساند.

بیشتر از همیشه شما را میبینند

اگر میخواهید سایتتان همیشه در صفحه اول گوگل باشد، باید آن را سئو کنید. ما سئو سایت فروشگاهی شما را به صورت حرفه ای انجام خواهیم داد. در عرض چند ماه سایت شما در صفحه اول گوگل خواهد بود. درنتیجه بازدید و فروش شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

مثل روز روشن

هنگامی که مشتری از سایت شما خرید میکند، میتواند به صورت دقیق ببیند که کالای خریداری شده در چه مرحله ای است و چه زمانی به دستش میرسد. این نیز یکی دیگر از شیوه هاییست که به وسیله آن میتوانید اعتمادسازی کنید.

میزان فروشتان را بررسی کنید

شما این امکان را خواهید داشت که گزارش محصولات و میزان فروش، عضویت مشتریان، بازدید وبسایت و … را به شکل نمودار گرافیکی ببینید و بررسی کنید. با بررسی این نمودار ها میتوانید پروسه فروشتان را بهبود دهید و به فروش بیشتر دست پیدا کنید.

کد تخفیف

شما میتوانید کد تخفیف برای محصولاتتان به صورت جداگانه و یا در دسته بندی خاص تعریف کنید. این کد میتواند بازه زمانی و تاریخ معینی داشته باشد. همچنین میتوانید در تعداد قابل استفاده ازین کد محدودیت ایجاد کنید.

همانطور که گفتیم، اینها تنها بخش کوچکی از مزایای بسیار فروشگاه اینترنتی است که اسپرسو آن را با مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت به شما ارائه خواهد داد. خدمات طراحی وبسایت فروشگاهی و شرکتی همجهت با امکانات جدید در دنیا، به روز میشود. برای اطلاع بیشتر از این مزایا و خدمات و شرایط دریافت آن، میتوانید روی لینک مشاوره کلیک کرده و نامتان را ثبت کنید. تیم ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *