سئو, وب

سئو معجزه موتور جستجو

شما قطعا به عنوان صاحب یک کسب و کار دوست دارید تمامی مخاطبان هدفتان، بتوانند محصول یا خدماتتان را ببینند. بدون شک دانستن اینکه چگونه محتوای خود را بهتر از دیگر رقبا ارائه دهیم می‌تواند در میزان فروش و سود ما تاثیر شگرفی داشته باشد. تیم اسپرسو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به وسیله سرچ گوگل و با به صرفه ترین هزینه، به تمامی مخاطبان هدفتان نشان داده شوید. در نتیجه فروشتان را چندین برابر افزایش دهید. چگونه؟ به وسیله خدمات حرفه ای سئو. سئو دقیقا همان چیزیست که در این مساله به کمک ما می‌آید. سئو(SEO) همان بهبود دهنده یا بهینه ساز موتور جستجوست. به این معنی که آنچه شما ارائه داده اید را بالاتر و بیشتر از رقبایتان به مخاطبین نشان میدهد.

همانطور که پیشتر گفتیم اگر سئو به درستی برای سایت شما انجام شود، سایتتان در سرچ گوگل جزو اولین لینک ها قرار خواهد گرفت. معمولا هر مخاطبی که در گوگل به دنبال محصول یا خدمات خاصی میگردد، خواسته خود را در همان صفحه اول پیدا می‌کند و به سراغ صفحات بعد نمی‌رود. اسپرسو با انجام یک سئو صحیح سایت شما را در اولین صفحه قرار خواهد داد. در این صورت سایت فروشگاهی یا شرکتی شما همواره در ویترین گوگل می‌درخشد.


فروشگاهت را بزرگ کن:

سایتی که سئو حرفه ای و درستی داشته باشد، گوگل آن را به تعداد افراد بیشتری نشان میدهد. این یعنی بازدید سایتتان به طور چشمگیری افزایش می یابد و در نتیجه احتمال فروشتان بیشتر میشود.

سئو کردن سایت همان کاری را برای شما انجام خواهد داد که تبلیغات در بسترهای مختلف برای شما انجام می‌دهد. با این وجود اغلب هزینه ای بسیار به صرفه تر از هزینه تبلیغات برای شما دارد. این یعنی بهینه سازی هزینه های شما. البته همواره تبلیغات به اشکال مختلف جایگاه خاص خود را در مارکتینگ دارد.

هنگامی که مخاطب سایت شما را به عنوان لینک اول در سرچ گوگل ببیند، برند شما و سایتتان را برای همیشه به ذهن میسپارد. این خود یکی از روش های اعتمادسازی و برندینگ می‌باشد.

سئو کردن سایت یک استراتژی بلند مدت است. اگر آن را به موقع به روز رسانی کنید مانند این است که یک تبلیغات دائمی بدون پرداخت هزینه گزاف به موتور جستجو گوگل داده اید.

اما در اصل انواع سئو بر اساس زمان ارائه خدمات مشخص می‌شود. این دسته بندی شامل سئو پروژه ای و ماهانه است. برای آشنایی بیشتر با خدمات سئو توسط اسپرسو می توانید روی این لینک کلیک کنید.

سوالات متداول

قیمت گذاری بر اساس کلمات کلیدی ارائه شده، آنالیز رقبا انجام می‌شود و با توجه به میزان سختی و فراوانی کلمات کلیدی قیمت ارائه شده متغیر است.

همانطور که در مقاله سئو توضیح داده شد، قرارداد بر اساس زمان ارائه خدمات به صورت، پروژه ای و ماهانه انجام می‌گردد.

در قرارداد پروژه ای، مبلغ به صورت کلی تعیین شده و نتیجه مشخص است. به این معنا که آنالیز بر روی کلمات کلیدی انجام می‌شود. پس از آن بر اساس تعداد کلمات و تعیین خروجی سئو سایت ( بر اساس محلی که در سرچ گوگل ظاهر می‌شود) قیمت‌گذاری می‌گردد. این نوع قرارداد بیشتر برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است. چراکه علی رغم نتیجه مطلوب تر، ممکن است نیازمند هزینه اضافی باشد.

در قرارداد ماهانه، کار بر روی کلمات کلیدی به صورت جداگانه در هر ماه انجام می‌شود و هر ماه هزینه قرارداد پرداخت می‌شود. این قرارداد برای کسب و کارهای کوچک تر مناسب بوده و احتمال هزینه اضافی در این نوع سئو کمتر است.

زمان تضمینی برای رسیدن به صفحه اول گوگل وجود دارد؟

با توجه به الگوریتم های گوگل و تفاوت میزان رقابت در هر کسب و کار، هیچ شرکتی نمیتواند زمان دقیقی برای این کار ارائه دهد و تنها زمانی که میتوان مشخص کرد زمان صرف شده برای بهینه سازی سئو میباشد که شامل وارد کردن کلمات کلیدی و توضیحات متا و کار کردن روی کلمات کلیدی می‌باشد.

اگر سایت به صفحه اول گوگل نرسید آیا امکان بازگشت وجه وجود دارد؟

از آنجایی که به هر جهت کار بر روی سئو وب سایت انجام میشود و زمان نیروی کار صرف میشود، امکان بازگشت وجه به صورت کامل وجود ندارد. اما توسعه کسب و کار اسپرسو (در قرارداد های سئو 6 ماه به بالا) این تضمین را می دهد که در صورت عدم جوابدهی سئو،50% مبلغ پرداختی را عودت دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *